Advertisement

Jethalal ft. Nucleya | Going to America πŸ‡ΊπŸ‡Έ

Jethalal ft. Nucleya | Going to America πŸ‡ΊπŸ‡Έ Video Credit #SabTv #SonyPal #Nucleya

Jethalal Going to America with funny edit ft nucleya and Babita, iyer , champak chacha,tapu, Daya Bhabhi

Music : Nucleya Going to America
Song: Going To America
Songwriting, composition and lyrics: Anirudh Ravichander
Singer: Anthony Daasan

COVER SONG
CAST : Venkat, Supriya, Rakesh Baswaraju, Yeshwanth Raju
DOP : Sarath Kumar Reddy
Editing & Direction : Naveen Kumar Vulluri
Music Credits : Going To America, Nucleya

Track "Nucleya"
on Bandsintown
I am going to America,
To see my girl Monica
If she is very busy
There is always Erica

I am going to America,
To see my girl Monica
If she is very busy
There is always Veronica

I have been to Africa
I have been to Sri Lanka
I have been to Antartica
But God bless America

Lyrics continue below


I am going to America

Hey Pulla

Hey Pulla

I am going to America,
To see my girl Monica,
If she is very busy,
There is always Erica

I am going to America,
To see my girl Monica,
If she is very busy,
There is always Veronica

I have been to Africa
I have been to Sri Lanka
I have been to Antartica
But I am Nucleya from India

I am going to America
Hey Pulla

There is always Veronica
Hey Pulla

There is always Veronica!

Don't forget to Subscribe Keep watching & Keep supporting!!!

Tarakmehtakaooltachasma,Tmkoc,nucleyagoingtoamerica,nucleyaftjethalal,Jethalalandbabitaromanceedit,jethalalandchampakchachafunny,jethalalandbabitalovescene,jethalalfunnyedit,iamgoingtoamerica,jethalalandnucleyafunnyedit,

Post a Comment

0 Comments